19 Aralık 2011 Pazartesi

Fugo Kelime Avı


Aslında bu blogda çok fazla android oyunlarına girmeyi düşünmüyordum. Toplam downloadun 10 milyarı aştığı bir platformda ne kadar çok oyun olduğunu tahmin edersiniz ve herkesin oyunlar ile ilgili zevki farklı olabiliyor. Arada çok beğendiklerim olursa yazarım herhalde.

Son zamanlarda Ipadi ve Iphoneu olan herkes Fugo Kelime Avi diye bir oyuna sarmış durumda. Karışık olarak verilmiş olan harflerden sözcükler üretmeye çalışıyorsunuz. En çok sözcüğü bulan kazanıyor. Yani aslında oldukca basit bir oyun ama online olarak ve başka kullanıcılara karşı oynanıyor olmasi oyunun cazibesini arttiriyor. Her an 1000in üzerinde kullanıcı online oluyor.

Android marketten indirmek istedim ama malesef bu oyun markette bulunmuyor. Benzer isimlerde varolan uygulamalar ise tamamen farklı. Üreticinin web sayfasında da android uygulamayı bulamadım. E insan biraz sinir oluyor tabii. Herkes oynuyor ama siz androidde oynayamıyorsunuz.

Neyse ki benim gibi düşünen başkaları da varmış da biri bir şekilde oyunu androidde çalışır hale getirmiş (anladığım kadarıyla T20 versiyonu bu). Benim S2de oldukca sorunsuz çalışıyor. Nadiren takılıyor veya komutlara cevap vermiyor ama genel olarak tatmin edici. Buradan indirebilirsiniz.

Ek not: Zamanı gelmişti zaten artık oyunun orjinal android sürümü Google Play de mevcut.

1 yorum:

  1. Kelimebulucu.com Sitesi ile birlikte bu oyunda daha fazla puan alabilirsiniz. Çok GÜzel Oyun Ama Birinci Olana

    YanıtlaSil